




Vid vår första fotografering var vi inomhus. Denna gång på samma ställe, men ute i värmen. Här finns så många vackra platser. Med en skön, naturlig modell tar nya idéer hela tiden över. Det här var en riktigt fin upplevelse.
Klicka på en bild så ser du den i större format.